![[ÉlményMűhely] Szemkamerás reklámelemzés (11. műhely) | Kaposvári Egyetem 11-muhely](../../tartalom/esemenyek/11-muhely.jpg)
A program tervezett időtartama lehetővé teszi, hogy kb. 6-8 tesztalany bevonásával reklámfilmeket lehessen elemezni. A szemkamera és a hozzá kapcsolódó számítógép lehetővé teszi, hogy a vizsgálat ideje alatt egy jel segítségével kövessük a szem mozgását. A tesztalanyok szemére kalibrált kamera optikáján keresztül megtekintett kevéssé ismert, vagy ismeretlen, de mindenképpen érdekes és kreatív reklámfilmeken keresztül a csoport tagjai betekintést kaphatnak a korszerű reklámhatás-elemzésbe. A csoport tagjai számára meghatározott feladat az lenne, hogy figyeljék a jel segítségével a tesztalanyok szemmozgását és rögzítsék a megfigyelés tapasztalatait, következtetéseit.
| Potó Sándor Frigyesné (4) |
| Gyorgyevics Anikó (1) |
| Névtelen (5) |
| Névtelen (3) |
![[ÉlményMűhely] Szemkamerás reklámelemzés (11. műhely) | Kaposvári Egyetem niif logo](../../tartalom/media/niif-logo.png)
A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk.