Szórakoztató és játékos applikáció, különleges bicikliverseny és magával ragadó Provance hangulatú arculat – többek között így álmodták meg Pannonhalma marketingkommunikációs stratégiáját egyetemünk hallgatói.
Pannonhalma városa és a Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kara által meghirdetett pályázat célja, hogy Pannonhalma ismertsége ne kizárólag a Pannonhalmi Bencés Főapátságra korlátozódjon.
A versenyen egyetemünk hallgatói mindössze fél ponttal maradtak le a dobogóról, ám pályázatukat olyan kreatívnak és előremutatónak értékelte a zsűrit, hogy meghívást kaptak a Pannonhalma Campusra. A 2018. július 9-15. között megrendezendő esemény tematikája a turisztikai desztinációs és városmarketing, valamint marketingkommunikáció.
A csapat tagjai:
Szász Szabolcs, elektronikus ábrázolás szakos hallgató
Király Martin, pénzügy és számvitel szakos hallgató
Varga Zsófia, kereskedelem és marketing szakos hallgató
Felkészítő tanár:
Pintér Attila, egyetemi tanársegéd
https://archive2020.ke.hu/kezdolap/hirek/1599-elismertek-hallgatoink-egyedi-elkepzeleseit#sigProIdfeb9082362






